lunes, 29 de diciembre de 2008

Otro día en el mundo

M'encanta


6 comentarios:

Anónimo dijo...

ruben??
soc l'artista gandul!
he trobat la web per casualitat

Anónimo dijo...

per cert: raul_five@hotmail.es

Anónimo dijo...

per cert: raul_five@hotmail.es

Anónimo dijo...

com no se quina es l'entrada actual firmo a totes XD:hola ets el ruben no?
soc l'artista gandul!no se si t'enrecordes de mi...

yo dijo...

sí sóc el profe pelat

es clar que et recordo. Que tal com va tot??

com portes l'insti??

ja t'escriure i em contes com va la teva vida i com va la dels meus xiquets i les meves xiquetes

un abraç i m'alegro moltíssim de saber de tú

Anónimo dijo...

ja creia que no respondries!

l'insti va be y la gent de la clase... amb els que van a clase amb mi be els altres ni idea...
espero que escriguis aviat

adeu y igualment